Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy

Jak postupovat v případě, že došlo ke ztrátě platební karty nebo ukončení její platnosti, na které je přiřazen časový kupón?

  • Jakmile od banky obdržíte novou kartu, tak si ji u svého účtu na e-shopu DPMO (https://eshop.dpmo.cz/) přidejte jako další nosič pomocí tlačítka "Přidat bankovní kartu".
  • U končící karty se schváleným profilem a aktivním kupónem použijte tlačítko „Přeřadit“ na novou kartu.
  • Schválený profil i kupón budou od tohoto okamžiku na nové kartě a tu končící můžete pak smazat.
  • Využití platební karty po expiraci není povoleno z důvodu bezpečnostních pravidel bankovních asociací.

Otázky a odpovědi

Pokud jste nenalezli odpověď, můžete využít níže uvedeného formuláře.

* Na dotazy a podněty s neúplnými údaji nereagujeme

Dopravní podnik města Olomouce, a.s. Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Sídlo společnosti:
Koželužská 563/1, Olomouc
+420 585 533 111

Společnost Dopravní podnik města Olomouce, a.s., IČO 47676639, sídlo Koželužská 563/1, 779 00 Olomouc, je členem koncernu statutárního města Olomouc, kde statutární město Olomouc, IČO 002 99 308, se sídlem Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc, vystupuje jako řídící osoba.

Najdete nás také na:

YouTube Instagram Twitter

Copyright © 2025 Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Realizace © WINTERNET s.r.o.