Jízdenku si po nástupu do vozidla neprodleně označte a ve vlastním zájmu zkontrolujte. Zjistíte-li závady v tisku (nesprávný datum nebo čas), reklamujte tuto skutečnost nejpozději v následující zastávce u řidiče vozidla. Řidič má pokyny, jak reklamovanou jízdenku ošetřit tak, aby při kontrole byla považována za platnou. Navíc díky Vámi poskytnuté informaci o závadě můžeme řešit zajištění servisu odbavovacího systému.
Pokud jste nenalezli odpověď, můžete využít níže uvedeného formuláře.Dopravní podnik města Olomouce, a.s.
Sídlo společnosti:
Koželužská 563/1, Olomouc
+420 585 533 111
Společnost Dopravní podnik města Olomouce, a.s., IČO 47676639, sídlo Koželužská 563/1, 779 00 Olomouc, je členem koncernu statutárního města Olomouc, kde statutární město Olomouc, IČO 002 99 308, se sídlem Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc, vystupuje jako řídící osoba.
Copyright © 2024 Dopravní podnik města Olomouce, a.s.
Realizace © WINTERNET s.r.o.