cz en

Menu

Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy

Jak postupovat, natiskne-li označovač ve vozidle na jízdenku nesprávné údaje

Jízdenku si po nástupu do vozidla neprodleně označte a ve vlastním zájmu zkontrolujte. Zjistíte-li závady v tisku (nesprávný datum nebo čas), reklamujte tuto skutečnost nejpozději v následující zastávce u řidiče vozidla. Řidič má pokyny, jak reklamovanou jízdenku ošetřit tak, aby při kontrole byla považována za platnou. Navíc díky Vámi poskytnuté informaci o závadě můžeme řešit zajištění servisu odbavovacího systému.

Otázky a odpovědi

Pokud jste nenalezli odpověď, můžete využít níže uvedeného formuláře.

* Na dotazy a podněty s neúplnými údaji nereagujeme

Dopravní podnik města Olomouce, a.s. Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Sídlo společnosti:
Koželužská 563/1, Olomouc
+420 585 533 111

Prodejny:

Legionářská 1, Olomouc
+420 585 533 250

po-pá 6:00 - 18:00

Hlavní nádraží, Olomouc
+420 584 148 414

po-pá 5:00 - 19:00

Ostravská ul., Olomouc
+ 420 585 313 848, 917
po-pá 5:00 - 17:00
(smluvní prodejce)

Najdete nás také na:

YouTube Instagram Twitter

Společnost Dopravní podnik města Olomouce, a.s., IČO 47676639, sídlo Koželužská 563/1, 779 00 Olomouc, je členem koncernu statutárního města Olomouc, kde statutární město Olomouc, IČO 002 99 308, se sídlem Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc, vystupuje jako řídící osoba.

Copyright © 2021 Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Realizace © WINTERNET s.r.o.