cz en

Menu

Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy

Jak postupovat, natiskne-li označovač ve vozidle na jízdenku nesprávné údaje

Jízdenku si po nástupu do vozidla neprodleně označte a ve vlastním zájmu zkontrolujte. Zjistíte-li závady v tisku (nesprávný datum nebo čas), reklamujte tuto skutečnost nejpozději v následující zastávce u řidiče vozidla. Řidič má pokyny, jak reklamovanou jízdenku ošetřit tak, aby při kontrole byla považována za platnou. Navíc díky Vámi poskytnuté informaci o závadě můžeme řešit zajištění servisu odbavovacího systému.

Otázky a odpovědi

Pokud jste nenalezli odpověď, můžete využít níže uvedeného formuláře.

* Na dotazy a podněty s neúplnými údaji nereagujeme

Dopravní podnik města Olomouce, a.s. Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Sídlo společnosti:
Koželužská 563/1, Olomouc
+420 585 533 111

Společnost Dopravní podnik města Olomouce, a.s., IČO 47676639, sídlo Koželužská 563/1, 779 00 Olomouc, je členem koncernu statutárního města Olomouc, kde statutární město Olomouc, IČO 002 99 308, se sídlem Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc, vystupuje jako řídící osoba.

Najdete nás také na:

YouTube Instagram Twitter

Copyright © 2022 Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Realizace © WINTERNET s.r.o.