cz en

Menu

Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy

Reklamace nedoručené jízdenky z mobilních aplikací

V případě, že jste využili pro nákup jízdenky mobilní aplikace DPMO nebo SEJF a jízdenka vám nebyla doručena,  využijte tento reklamační protokol.

Poskytovatel služby ve spolupráci s bankou prověří zmíněnou transakci přes platební bránu aplikace a v případě oprávněnosti reklamace zajistí kompenzaci zvoleným způsobem.

 

Otázky a odpovědi

Pokud jste nenalezli odpověď, můžete využít níže uvedeného formuláře.

* Na dotazy a podněty s neúplnými údaji nereagujeme

Dopravní podnik města Olomouce, a.s. Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Sídlo společnosti:
Koželužská 563/1, Olomouc
+420 585 533 111

Společnost Dopravní podnik města Olomouce, a.s., IČO 47676639, sídlo Koželužská 563/1, 779 00 Olomouc, je členem koncernu statutárního města Olomouc, kde statutární město Olomouc, IČO 002 99 308, se sídlem Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc, vystupuje jako řídící osoba.

Najdete nás také na:

YouTube Instagram Twitter

Copyright © 2022 Dopravní podnik města Olomouce, a.s.

Realizace © WINTERNET s.r.o.